Gästbloggning!

Heej!
Louise här;)
Tänkte gästblogga lite här:D
Som ni nog vet har Brasse inte bloggat på en vecka men det är för att jag vart på läger och inte kunnat hjälpa honom.
Jag har vart på ett läger som heter 4H-lägret:)
4H står för Huvud Hjärta Hand och hälsa.
Det är typ ett bondgårdsläger;D
Det var jättekul där!:D
Det fanns hästar,höns,kaniner,kycklingar,grisar,får och getter.
Jag tyckte mest om kaninerna och en häst som hette Pontiac:D
Pontiac var en liten, svart shettlandsponny som var suuuuuupersöööööööt!!!!!!
Japp det var allt;)
<3
hihi
Haha Brasse och mina marsvin;)


Kommentarer

Vill du kommentera Brasses blogg?:D:

Ditt namn så jag vet vem som har kommenterat :*:
Ska du kommentera flera gånger? Kryssa i rutan då!

Din e-post?: (Visas inte<3)

Har du också blogg? Skriv den :D:

Skriv din kommentar nu!:

Trackback
RSS 2.0