Dåligt...

Usch, det hände nåt jättehemskt när jag var ute och gick med lillmatte:( Gissa vad?
Jo, vi stannade vid där min hundkompis Doris bodde.
Och lillmatte stog och pratade med en hon som bodde där med Doris.
Och jag ville gå uppför deras trappa för jag såg att det var en katt därinne (Jag gillar att jaga katter;))
Då anföll Doris mig.
Hon hoppade på mig och bet mig i örat:( Aaj...
Det blödde jättemycket och då gick lillamatte till mormor där hon fick fixa såret liegrann.
Sen kom husse och hämtade oss.
Just nu är det bara ett litet sår, men jag kommer nog aldrig glömma det min kompis gjorde:(
Fast jag förlät henne<3
På bilden syns min kompis Wille:)
hihi


Kommentarer

Vill du kommentera Brasses blogg?:D:

Ditt namn så jag vet vem som har kommenterat :*:
Ska du kommentera flera gånger? Kryssa i rutan då!

Din e-post?: (Visas inte<3)

Har du också blogg? Skriv den :D:

Skriv din kommentar nu!:

Trackback
RSS 2.0