Ella gästbloggar

Brasse bad mej gästblogga på hans blogg eftersom han tycker att Louise bloggar så dåligt!;-) Jag säger inte emot.;-P JAg tänkte blogga om vad jag tycker om Brasse. Han är en rolig hund och gillar att bli klappad. Ibland kan han bli upphetsad och bitas, men det gör nog inte så jätteont!
I vintras va Louise och jag och gick med Brasse och vi ville testa att springa med han och brasse blev HELT galen! Jag blev så rädd att jag hoppade in i en snödriva. Louise sa att "det här fixar jag!" och vet ni vad hon gjorde? Hon tog av kopplet!! Brasse började hoppa runt och jag blev ännu räddare, så hon försökte ta bort kopplet, men det... det funkade inte, eller! Men efter ett lååångt tag fick vi(Ehm, Louise...) på kopplet, och vi kunde gå hem. Jag kommer också ihåg en gång när louise hade "kalas", då blev han så upphetsad av allt folk som kom att han bet en tjej i handen!=0
Men i bortsett från allt det så är han en snäll och glad hund... ...som skäller högt...

//Ella
Kolla gärna in på mina bloggar!!
www.ellafasting.devote.se
www.ellaaslife.blogg.se
Släng gärna in en kommentar också;-) :-)
På bilden: Jag och Hopi
<-- JAg!;-)


Kommentarer

Vill du kommentera Brasses blogg?:D:

Ditt namn så jag vet vem som har kommenterat :*:
Ska du kommentera flera gånger? Kryssa i rutan då!

Din e-post?: (Visas inte<3)

Har du också blogg? Skriv den :D:

Skriv din kommentar nu!:

Trackback
RSS 2.0