Rubrik-hej

just nu sitter jag bredvid Louise,och nu undrar ni säkert vem ''jag'' är?!
jo det ska jag förklara jag är den super coola Julijah( Y ) ,fast Louise blir bara lite irriterad på att jag sjunger ''hallelulijah''(stavning*).så nu ska jag låta louise skriva:) <3


Hej Är med JULIA som ni kanske vet så har hon redan skrivit:):):)<33
Brasse mår bra och Julia också;)
hehe:P
Heeeeeeeeejdåååååååååå

hejsan nu tog jag datorn ifrån louise igen;), för jag ville bara säga hej då.HEJ DÅ
nu ska jag fortsätta sjunga hallelulijah<33

Såhär ser det ut när jag sover!
föresten så fick jag veta för 2½ min sedan att jag hade en blogg.
Så gissa om jag blev chockad:O
Just nu stökar jag ner på Louises rum
HEJ DÅ//BRASSE

Kommentarer

Vill du kommentera Brasses blogg?:D:

Ditt namn så jag vet vem som har kommenterat :*:
Ska du kommentera flera gånger? Kryssa i rutan då!

Din e-post?: (Visas inte<3)

Har du också blogg? Skriv den :D:

Skriv din kommentar nu!:

Trackback
RSS 2.0