Brasse!

Tjaba tjeeena!
Denna blogg kommer handla om min hunds liv som sagt ;)
Ni kanske tror att en hunds liv är ett så tråkigt liv att man typ inte har nått att skriva om, men där har ni fel!
Det är alltid fart och fläkt, Jag lovar!
Brasse kommer skriva om sitt liv i "jag-form" och jag kommer hjälpa honom!;)
Men nu låter vi Brasse för vidare orden, Varsegod Brasse!

Tjeeeeeeena!
Det är jag som är Brasse!
Jag kan berätta lite om mig själv:
Namn: Brasse
Ålder: 7 år (Fast 49 i hundår)
Ras: Pudel
Färg: Vit
Smeknamn: Brassemannen
Om ni vill veta mer om coola mig ska ni skicka en fråga!
Ha det bäst, Flodhäst!:D
Me! ----->Världens underbaraste hund<3


Kommentarer

Vill du kommentera Brasses blogg?:D:

Ditt namn så jag vet vem som har kommenterat :*:
Ska du kommentera flera gånger? Kryssa i rutan då!

Din e-post?: (Visas inte<3)

Har du också blogg? Skriv den :D:

Skriv din kommentar nu!:

Trackback
RSS 2.0